"Era o dimineata frumoasa care nu prevestea nimic important (clipeste rar si afectat),ba chiar mi-aduc aminte ca pe la Aviatorilor,m-a oprit un militian sa-mi ceara actele(se joaca copilareste cu manutele in iarba),i-am zis ca nu le am la mine ca am plecat in graba si mi-a zis ca oricum nu am eu fata de hot si mi-a dat drumul.(priveste in larg pierdut si clipeste la fel de emotiv).Va dati seama?asta a fost un semn ca daca ma oprea eu nu mai ajungeam la Doamna Mihaela."-Asasinul Mihaelei Runceanu in direct la basina de Maruta,cat de gros poate fi ecranul unui televizor ca sa mai suporte atata rahat? Boul asta, de baiat flagelat de colegii de clasa cand era mai mic si mai din Tg.Jiu,a cautat saptamani intregi sa gaseasca un al 4-lea copil Dolanecian si din lipsa lui l-a adus pe asasinu`pulii.Meriti bai baiatule cel putin soarta subiectului pentru pisatul de-l stochezi tu in tartacuta si daca nu e de ajuns m-as bucura sa-ti fecalez buclele alea de tineiger chel.Colac peste pupaza,ca si cum uitase reteta ratingului,Dan D.l-a gasit pe asasinul lui Mihalea si i-a facut si aluia interviu la bulau.Luni la Antena1 este invitat in studioul puscariasului Madalin Ionescu un alt popandau care cica si asta l-a omorat tot pe Mihalea,cine urmeaza?Asasinul lui Ghica in direct din gara Sinaia?...Cum care Ghica bai Maruta?Nu ba Madalin,nu canta manele si nici nu a inghitit un sarpe in somn...ia zi-le tu Dane cine a fost Ghica!
P.S.Sper ca intr-o zi sa ma fac atat de jmecher incat sa ma pis pe voi(la propriu,adica cu urina) toti 3 la un loc!

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati