"Doamna Consiler:-Acum o sa facem un test ca sa trecem de aceasta faza si te-as ruga ,Gheorghita,sa te gandesti la aceasta papusa Barby ca la copilul tau mort la nastere si sa-i vorbesti ca si cum el este in viata aici in palmele mele!
Gheorghita:-Neahh,neahh...nu pot doamna consiler,e de nenchipuit ca copilu meu este puterea mea de a trecea de toate relel si puterea mea de iertat...si incepe sa planga!
D.C.:- Acum te-as ruga pe tine Aurica sa incerci acelas lucru!
Aurica (razand pe sub mustata):-Eti na,cum dreacu sa crez eu ca copilu` meu e o papusa de-a lu Simina,hai doaman consiler ca nu-i chiar asa...si rade!
Gheorghita:-Vedeti doamna consiler asa-mi face...de ce razi fa futu-ti mortii matii de javra betiva...si sare la omor pe Aurica si peste Doamna Consilier!"
In alte roluri:
Gheorghita-un betiv ordinar dintr-un sat uitat de lume si cu un copil mort la nastere.
Aurica -sotia betivului,care a baut si a fumat pe toata perioada sarcinii ca cica asa e la tara.
Doamna Consilier-Doamna Consilier de la televiziune
Simina-o nepotica a lu`sotia lu`betivu`cu copilu` mort la nastere.
Concluzia mea: "niciodata un copil mort nu o sa arate ca o papusa Barby"

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati